mspfusken

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Fame ~ Level

Av mspfusken - 1 februari 2013 13:46

Hej alla läsare! Idag tänkte jag berätta ett av mina fusk. Det är ett level fusk, men det är jääätte komplicerat att förklara hur man gör. Iallafall så är det ett level fusk, så om du typ är i level 1 så kan man spola sig upp till level 4 och om man är i level 4 så kan man komma till level 8 OSV. Så om ni vill att jag gör det fusket på eran gubbe på Moviestarplanet.se så ska du mejla mig på pisan2001@gmail.com, Rubriken ska vara ''Level fusk'' och där i meddelandet så skriver ni erat Moviestarplanet namn och lösenord. Jag kommer inte hacka någon, för jag kommer bara göra så att ni kommer upp i level. Anledningen till att det är så komplicerat är för att man måste ladda ner massa grejer och det kan vara lite svårt eftersom jag är 15 och vissa på msp ärtyp 11 eller 12. Men mejla mig så hörs vi. Hejdå! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Hej alla läsare! I den här bloggen kommer jag skriva om lite fusk på MSP = Moviestarplanet

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards